Kartingkausa sestās sezonas tālākais izbrauciens tika veikts diviem “german-quality” autobusiem. Katrā pa četri gabali, no kuriem pieci gatavojās iemēģināt tikai šogad izveidoto kartingu trasi “Trajektorija”, kas mājvietu radusi Aucē, 105km attālumā no galvaspilsētas Rīgas.
Jau atbraukšana līdz trasei bija piedzīvojums, taču ierašanās pārsteidza vēl vairāk – Aucē viss skaists, sakārtots pat labāk kā “pilsētā ar rītdienu”. Savukārt trasē priekšā dāmas, sēžas kartingos un dod virsū. Viss skaidrs, pēc aizvadītā Dāmu Kausa pagājušā nedēļā, ātrums nelaiž vaļā un tiek meklētas sekundes desmitdaļas nedēļas nogalē gaidāmajam startam Auces Kausā 2013.
Bet nu laiks Ģenerālis Grand Prix. Jau otro posmu pēc kārtas sasniegtais minirekords dalībnieku skaita ziņā (šoreiz pieci) neliedza braucējiem aizvadīt sīvas un aizraujošas cīņas trasē. Tieši braucēju skaits ļāva arī nedaudz eksperimentēt – šoreiz starts tika dots braucējiem sarindojoties vienam aiz otra. Vai tas palīdzēja – jāsaka godīgi, ka, visticamāk, vispārējo lietu kārtību tas neietekmēja.
Pirmais brauciens, un viens aiz otra startēja Kartingkausa sezonas līderi – 1.R.Mūrnieks, 2. J.Unbedahts. Tālāk sekoja R.Madžuls-Bajārs, R.Miezītis, K.Stūriška. Starts, un jau no pirmajiem sacīkstes metriem prognozētais līderduets lēnām, bet pārliecinoši atrāvās no saviem sekotājiem. Veiksmīgs brauciena sākums K.Stūriškam, kurš jau pēc otrā apļa apsteidzis divus konkurentus un atradās visnotaļ drošā trešajā vietā. Sacīkstes turpinājumā sanākušie skatītāji varēja baudīt divcīņas uzreiz divās frontēs – par 1. un par 4. vietu braucienā. Līdercīņās braucēji cieši sekoja viens aiz otra līdz 13.apļa laikā J.Unbedahts pieļāva virkni nelielu kļūdu, kuru rezultātā atpalika jau par 2,336 sekundēm. Tomēr, R.Mūrnieks jau nākamajā aplī atbildēja ar sagriešanos un cīņa varēja atsākties no jauna. Lai gan J.Unbedahts vairākas reizes izveica apdzīšanas manevrus, tie vēlamo rezultātu nedeva un braucēji savas vietas saglabāja. Sīva spēkošanās arī par ceturto vietu starp R.Madžuli-Bajāru un R.Miezīti, kur tieši priekšā braucošais R.Madžuls-Bajārs neizturēja spiedienu un piecus apļus līdz finišam kapitulēja konkurenta priekšā.
Otrais brauciens ar K.Stūrišku priekšgalā, kuram, trešā vieta pirmajā braucienā deva labas izredzes pacīnīties arī par uzvaru Ģenerālis Grand Prix . Un tomēr, braucēja un kartinga nesaderība, kam sekoja vienas pozīcijas zaudēšana drīz pēc starta, un vēl divu pozīciju atdošana dažus apļus vēlāk izdzēsa jebkādus cerību aizmetņus. Tikmēr no peletona aizmugures uz priekšu cīnījās abi līderi – J.Unbedahts un R.Mūrnieks. Drīz vien braucēji atdūrās pret R.Miezīša plato muguru, kurš vairākkārtīgi veiksmīgi aizstāvēja savu pozīciju pret J.Unbedahta uzbrukumiem. Tomēr, vēsture mīl atkārtoties, un tieši piecus apļus līdz brauciena beigām pieļāvis kļūdu kādā no trases līkumiem R.Miezītis deva J.Unbedahtam 100% iespēju, kuru pēdējais arī izmantoja. Atlikušo apļu laikā, vietu secība vairs nemainījās, tādējādi nodrošinot J.Unbedahtam otro Grand Prix pēc kārtas.
Sausais atlikums – trasi norobežojošās riepas uz vietas, sarkanie Kandavas kartingi joprojām ņipri, un divi “Plīvojošās Šalles” braucēji spēja uzradīt apļa laiku, kas ierindojams starp desmit ātrākajiem “Trajektorija” trases PRO Braucējiem. Ir labi.
Viss labs, kas beidzas rītā, jo siltais laiks un garais brauciens deva iedvesmu vēl pirms izbraukšanas apsvērt un parūpēties par nepieciešamo “grils-un-alus” pasākumam. Tamdēļ braucēji pēc apbalvošanas ceremonijas steidzās prom uz Lielauces pili, kuras dārzā, Lielauces ezera krastos tikai baudīts nokavētais saulriets un pusmēness pie debess juma, tika ierobežota peldētiesvēlme, kuru kompensēja gards čačliks, karstas desiņas un vēss alus. Kā arī laivošana ar koka paletēm airu vietā. Kartingkauss kvalitāte!