Kartingkausā ierasts finišēt, pierakstīt rezultātu, saskaitīt izcīnītās vietas un noteikt uzvarētāju. Lakitu Grand Prix nez kāpēc bija izdomāts savādāk. Finišējām, sametām visus rezultātus vienā katlā un tikai tad noteicām uzvarētāju. Hmm, labāk vai sliktāk, bet citādāk gan. Bet kā gan būtu, ja būtu ievērotas klasiskās vērtības?
Kā redzams, mainot saskaitāmos vietām, summa īsti nav mainījusies un kopskats gana līdzīgs. Vienīgi atstatumi starp braucējiem ir pamainījušies, kā arī M.Veisa pozīcija, kurš būtu ierindojies par vietu augstāk. Tomēr, redzot M.Veisa apļu laiku tendenci, kad ar katru braucienu aizvien grūtāk un grūtāk nācies uzstādīt konkurētspējīgu rezultātu, relatīvās vietas secīgi 4-5-6-7-8, tad, iespējams, piemērotā sistēma pat precīzāk atspoguļo trasē notikušo.
=
Tā kā visi braucēji pamanījās izbraukt ar visiem kartingiem, pie tam, izlīdzinātā kopējā svarā, tad iespējams arī pavērot, kādus apļa laikus uzrādījuši atsevišķi kartingi. To, ka Kartings #2 bija lēnāks zinājām jau svētdien. Bet citi?
Kā redzams, tad atlikušie četri kartingi iebrauca 0,101 sekundē. Daudz tas ir vai maz, spriežam paši. Uz īso OpenKartCity apli tā tīri neko, bet ja aplis jābrauc minūti, un Tu zaudē 0,404 sekundes – par uzvaru cīnīties grūtāk. Otra tabula ar ātrākajiem apļa laikiem, tur atšķirības jau lielākas, tomēr šeit jāņem vērā katra braucēja individuālās veiksmes pie karta stūres. Tendenci gan tas daudz nemaina – sarindojums aptuveni līdzīgs.
=
Nu tik būs, nu tik brauksim, saliksim atsvarus un viss būs godīgi. Vai ne?
Kā tad! M.Veiss vienīgais cenšas pierādīt atsvaru nozīmīgumu, tomēr pārējie braucēji to veiksmīgi apgāž, pierādot, ka mūsu brauktprasmes līmenī pieredze pagaidām spēlē nozīmīgāku lomu. Apļa laiku būtiski ietekmē arī trases temperatūra, kas daļēji izskaidro E.Šturca (treniņbrauciens aprīlī, kad ārā vēl bija sniegs?) iespaidīgo 0,806 uzlabojumu. Uz kopējā fona, aizdomīgs arī J.Unbedahta minimālais 0,042 uzlaboums, kurš šķietami tā arī neatrada kopīgu valodu ar OpenKartCity trasi.
###