May 242011
 

Labrīt, mani dārgie klausītāji!

Kā māca tautas paruna – Kas guļ, tas negrÄ“ko! LÄ«dzÄ«gi arÄ« Kartingkauss, pÄ“c uzrauÅ¡anās no ziemas miega agrā pavasarÄ«, apgriezies uz otriem sāniem pagulÄ“ja vÄ“l mazliet. Bet nu jau lÄ“nām mostas un droÅ¡i sāk soļot pretÄ« savai ceturtajai sezonai! PārdzÄ«vojis jau savas pirmās izmaiņas kalendārā, zaudÄ“jis pirmos stabilos braucÄ“jus, bet cerams ieguvis arÄ« tādus, kuri godam nesās PlÄ«vojoÅ¡o Å aļļu mundieri.

Bet nu, par visu pēc kārtas.

BraucÄ“ju saraksts, kā jau noprotams no KopvÄ“rtÄ“juma tabulām gan sākumlapā, gan KopvÄ“rtÄ“juma sadaļā, ir tikai nedaudz pamainÄ«jis savas aprises un uz pirmo Grand Prix SmiltenÄ“ plānoti divi braucÄ“ji, kuri iepriekÅ¡ nav startÄ“juÅ¡i PlÄ«vojoÅ¡o Å aļļu kausa izcīņā. Ä»oti jau ceru, ka braucÄ“ju skaits mainÄ«sies pÄ“c iespÄ“jas mazāk, lai dalÄ«ba katrā Grand Prix bÅ«tu no svara un cīņa par punktiem pÄ“c “riepa-pret-riepu” principa. TomÄ“r apzinos, ka diez vai pabeigsim ar 12 vÄ«ru rotāciju, tāpÄ“c par mÄ“rÄ·i lieku nepārsniegt 15 startÄ“juÅ¡o braucÄ“ju skaitu, kas jau bÅ«tu progress salÄ«dzinājumā ar pāgājuÅ¡ajām sezonām, kad uz starta stājās 16 (2010) un 17 (2009) braucÄ“ji. Ja jau iesāku par disciplÄ«nu, tad uzreiz pieminÄ“Å¡u, ka iespÄ“ju robežās mÄ“s varam mainÄ«t Grand Prix norises dienu un laiku. LÄ«dz ar to, ja kādu izņēmuma reizi jÅ«tat, ka bÅ«s sarežģījumi ar dalÄ«bu, neturat sveci zem pÅ«ra, dodat par to zināt laikus, lai varam veikt izmaiņas – labākajā gadÄ«jumā pamainÄ«t Grand Prix laikus, sliktākajā – atrast aizstājÄ“jus.

Un tā, braucēju saraksts:

1. Andis Ikarts
2. Jānis Unbedahts
3. Raivis Miezītis
4. Ronalds Salgrāvis
5. Rolands Madžuls-Bajārs
6. Ivars Uss
7. Rolands Norietis
8. Mārtiņš Veiss (apstiprināta dalība līdz Grand Prix 2, ieskaitot)
9. Kaspars Garais
10. Uldis Vilks
11. Kaspars Latkovskis (apstiprināta dalība Grand Prix 1)
12. Jānis Pizičs (apstiprināta dalība sākot ar Grand Prix 3)

Kā redzams, apstiprināti 11 braucēji uz 10 kartingiem. Tiem, kuri vēl nav blandījušies pa mājaslapu saku, ka tikšana uz goda podiuma šoreiz būs vieglāka, jo Smiltenes Grand Prix nestartēs Ronalds Salgrāvis, kurš pēdējos divos āra trašu Grand Prix izcīnījis 2. un 3. vietu. Tukšumu aizpildīsim ar Kasparu Latkovski, par kura braukšanas prasmēm man nav informācijas, bet viņa paša labad, labāk lai ir lēnāks, nekā ātrāks par mani. Sagaidu profesionālu komentāru no divkārtējā Kartingkausa ieguvēja Anda Ikarta, jo tomēr viņa darba kolēģis, un mums pārējiem taču būs jāzin kā salikt Prognozes.

Å ogad arÄ« mums neparasti daudz izbraukumu Grand Prix – veseli trÄ«s – Smiltene (140km), Kandava (100km), Jelgava (50km), lÄ«dz ar to iespÄ“ju robežās mÄ“Ä£ināšu apzināt braucÄ“jus vulgaris un braucÄ“jus shoferis, tādÄ“jādi sadalot JÅ«s pa transportlÄ«dzekļiem, kas ļaus ietaupÄ«t nedaudz svaiga gaisa. Bet nu, protams, Kartingkauss ir demokrātiskas sacensÄ«bas un nekādi brÄ«vprātÄ«gi-obligātie principi netiks uzspiesti.

Kā jau tas parasti notiek, gadiem ejot, mēs visi tomēr kļūstam pieaugušāki, līdz ar to es sagaidu, ka vismaz reizi nedēļā Jūs ielūkosieties www.kartingkauss.lv sadaļā Kalendārs, lai apzinātos, ka šonedēļ tomēr vienu vakaru būs jāizraujas, lai paelpotu riepu un dūmgāžu smakas. Līdz šim, kavētājus esam pagaidījuši, bet ņemsim vērā gan citu braucēju grafikus (varbūt kāds grib 21:00 uz kino vēl paspēt), gan kartinga trašu noslogojumu (varbūt pēc mums, brauc vēl kāda līdzīga interešu grupa) un mēģināsim pieturēties Grand Prix norises kārtībai un laika grafikiem.

Vienbrīd jau pieminēju, un tagad to uzsvēršu vēlreiz. Plīvojošās Šalles ir pēc iespējas demokrātiskas sacensības, un lai gan pats esmu konservatīvs stagnāts, arī es reizēm padodos izmaiņu priekšā. Ja nu Jums ir kādi ierosinājumi vai ieteikumi ko un kā pamainīt, lai padarītu visu vēl interesantāku, droši sakiet, padomāsim un varbūt ieviesīsim arī praksē.

Visbeizot, un šoreiz noteikti ne mazsvarīgākais, pirms Grand Prix Smiltenē nāksies ievākt daļu šī gada nodevu. Nodevas šoreiz krietni dažādas, lai katrs var sameklēt sev tuvāko, bet ziniet, kravas kaste man liela un zivis var iekraut krietni daudz.
Bāzes variants:
Grand Prix 1 un 2 un 3 – 62 zivtiņas
Startēs tikai daļā no pirmajiem trim Grand Prix:
Grand Prix 1 – 17 zivtiņas
Grand Prix 1 un 2 – 45 zivtiņas
Grand Prix 1 un 3 – 34 zivtiņas
Un ja nu kāds ir tik vēlīgs un negrib piņķerēties ar vezuma uzglabāšanu pagrabā:
Grand Prix 1 un 2 un 3 un 4 un 5 un 6 – 113 zivtiņas.

Veiksmīgu sezonu!

Kartingkausa “PlÄ«vojošās Å alles” komandas vārdā,
Jānis Unbedahts

PS: Lai 2011. gada sezonā mums izdodas piedzīvot lietus sacīksti. :)

 Posted by at 23:33  Tagged with:

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.