Hell Yeah!
Tas taču bija tā vērts – sešas stundas sēdēt uz karsta asfalta, lai beigās ielēktu no 10 metriem! Vai ne?
Sāksim ar to, ka Kandava atgriežas ar joprojām unikālo iespēju izmērīt katra braucēja labklājības līmeni. Un tiem, kam šis līmenis ir tā kā nedaudz par īsu, drusku arī piepalīdzēt. Šogad ievērojām iepriekšējo gadu pieredzīti un pielāgojāmies labklājības līmenin tieši tā ap 90. Dāmas un kungi – atsvaru sadaļa!
Visnotaļ vēsturisks fakts saskatāms jau starta kārtībā – pirmo reizi Kartingkausa pastāvēšanas laikā uz starta iziet daiļā dzimuma pārstāve L.Ose. Kā faktu komentēja pati braucēja: “Ar draudzenēm nav interesanti – viņas pārāk lēnas! Jāmeklē dziļāki ūdeņi!”
Tikmēr dalību sacensībās ņem arī O.Tože, kurš uz startu Kandavā ieradās ar tiešo reisu no Frankfurtes. Lūk tas ir sportiskais gars!
Ja nu kāds pamanīs, tad kartings #5 pēc pirmā 1. brauciena vairāk neparādīsies – viss vienkārši – J.Unbedahts jau pirmajos iesildīšanās apļa līkumos pamanījās nobortēt riepu. Veiksmīgi viņam – fakts tika pamanīts vēl pirms starta, kartings nomainīts un Grand Prix pēc nelielas gaidīšanas varēja sākties.
Grand Prix dalību ņēmušie divi debitanti pierāda, ka skriešana kā vējam bez iepriekšējas pieredzes diez ko neattaisnojas – pieklājīgs sākums no rezultātu tablo lejas gala – vismaz zin, kur tiekties!
Uzmanību izpelnījies tāds nenozīmīgs fakts – abu braucienu uzvarētājs distanci veic praktiski identiskā laikā – atšķirība vien 21 sekundes tūkstošdaļa, kuras laikā, visticamāk, pat aci nenomirkšķināt.
Perfekti braucieni līdera J.Unbedahta izpildījumā, nelieli sarežģījuma A.Ikartam pirmajā braucienā un vienmēr stabilais trešās vietas ieguvējs R.Madžuls-Bajārs pakāpjas jau uz otro vietu. Nākamie četri braucēji finišējuši ļoti sīvi un viena kļūda vairāk vai mazāk krietni iespaidotu arī kopējo vietu sadalījumu. Visbeidzot, finišē arī R.Norietis, kurš tā arī neatminēja visas trases mīklas un Kartingkausa debitanti L.Ose un O.Tože.
Kā pirms sacīkstēm informēja trases darbinieks, tad mums par mērķi uzstādījis izbraukt no 58 sekundēm – kā redzams – šāds līmenis vēl krietni tālu, kas nozīme tik vienu – Kandavā vēl būs jāatgriežas!
Visnotaļ pozitīvi, ka izaugsme ir arī šajā trasē. Ka vēl neesam sasnieguši savu spēju robežas un varam braukt vēl ātrāk. Pie tam, visu samudžina fakts, ka izaugsme ir diezgan dažāda – kādam pussekunde, kādam teju divas. Un arī debitanti šogad padevušies – ļoti atzīstami apļu laiki!
Jāņem vērā, ka rezultāti šajā Grand Prix objektīvu iemeslu dēļ ir zemāki – jāprognozē vien deviņi braucēji.
Nav ne vainas, ja turpināsim progresēt, tad pēc pāris gadiem jau apļu laiki būs zem 58 sek. protams vieglāk teikts nekā darīts..
Un ar nepacietību gaidu info par otro Kandavas posmu :)