Sveiciens autosportistiem.
Tuvojas Psotivus festivāls, un tuvākās stundas nebūšu pieejams, taču, tā kā ir izdevies apkopot visu pieejamo informāciju – nodomāju, neturēšu sveci zem pūra. Ielikšu informeišenu publiskajā telpā, lai virmo atmiņas par tik labi pavadīto laiku.
Nedaudz sanāks atkārtoties, bet sākšu ar starta pozīcijām. Kā jau novērojāt, tad arī kartingi jau bija izlozēti – Jums tikai bija jāsameklē kartings atbilstoši numuram izdalītajā lapiņā. Ceru, ka neesat pret šādu kārtību – doma jau lai ērtāka braukšana :)
Un tā, pirmo reizi Kartingkausa pastāvēšanas vēsturē, braucējiem bija jāsveras, jo visadvancētākajā trasē Latvijā ir pieejama svara izlīdzsvarošana. Te nu atkal jāuzsaka A.Ikarts, kurš mēģināja sabotēt godīgas cīņas principus sveroties ar atsvariem bikšu kabatās. Par nelaimi viņam, citi braucēji ir pietiekami acīgi lai pamanīt, ka A.Ikarta svars 100kg diez vai atbilst patiesībai.
Noklausījušies instrukciju, ka pa asfaltu braukt ir ātrāk kā zāli, sasēdām kartingos un trasē bijām. Jāsaka kā ir, kartingi gana ātri un visādi citādi šķietami labā tehniskā stāvoklī. Veikuši divus iesildošos apļus, sastājāmies uz starta, kurš tiek dots elektroniski. Šķiet Kandavas lielākais pārsteigums notika pirmā brauciena otrā apļa sākumā, kad pēc starta/ finiša taisnes visi jau uzņēmuši ievērojamu ātrumu… vismaz 75km/h. Te nu jautājums, kas notiek ar braucējiem amatieriem šādā brīdī, kad seko ass 160 grādu līkums? Bet, protams, ka visi bremzē pēdējā brīdī, krietni nokavējot pēdējo bremzēšanas punktu… tā nu sacīkste sākas ar pārteidzošu sagriezšanos, izslīdēšanu, avarījām. Katrā ziņā bija jautri.
Posms arī pierādīja dažas citas dzīves patiesības. R.Miezītis joprojām ir kartingu iznīcinātājs, E.Beļusovs viennozīmīgi ir pats korektākais braucējs mūsu starpa, taču H.Beķeris ir nepiepildījis savu sapni kļūt par dārznieku. :)