Jun 202012
 

(5) Pievienots videomateriāls. Apskatīt šeit.
(4) Pievienots apraksts par Mario Grand Prix piedzīvoto.
(3) Pievienota arī fotogalerija. Apskatīt šeit.
(2) Rezultātiem pievienota Ātrākā Apļa tabula. Kā arī pilnvērtīgi aizpildīta 1.brauciena Apļu Diagramma.

Saulainā 19. jūnija pievakarā ar pilnībā nokomplektētu braucēju desmitnieku 333 trasē tika uzsākta cīņa par jau 5. Kartingkausa Plīvojošās Šalles kausu. Dienu iepriekš veiktā starta vietu izloze sola aizraujošu cīņu, jo visi trīs iepriekšējo gadu čempioni startē līdzās viens otram ar vienīgi pieredzējušo R.Madžuli-Bajāru starp tiem. Arī braucēji saprot pirmā Grand Prix nozīmi un noskaņojušies pamatīgi, par ko liecina savlaicīga ierašanās sacensību norises vietā jau 1 stundu pirms paredzētā starta.

Un tā, kad ar trases tiesnešiem izrunātas tehniskās nianses un braucēji iepazīstināti ar drošības noteikumiem, visi esam gatavi sēsties kartingos un mīt grīdā cik vien spējam.

Pirms starta vēl atgādināšu arī, ka 2011. gada sezonas kausu pasniegšanas pasākumā tika iedibināta jauna tradīcija, kad kāds no braucējiem met izaicinājuma cimdu jaunkronētā kausa ieguvēju virzienā. Tādēl šogad ar interesi varam vērot duelim starp čempionu I.Usu un A.Ikartu, kurš gatvs viņu šogad pārspēt un kopvērtējumā izcīnīt vairā punktus. Lai kungiem veicas, 10 lati uz spēles!

Pirmajā braucienā kopumā piefiksÄ“tas iespaidÄ«gs skaits jeb 35 vietu izmaiņas, kas liek aizdomāties, ka jau no pirmajiem metriem ir skaidrs – neviens nevienam neko Å¡eit nedāvinās. Kam lielisks starts, kam saregulÄ“ts kartings, bet bez putekļiem un paceltām rokām Å¡oreiz neiztikt. BraucÄ“ji cÄ«nās godam, pirmais piecinieks finiÅ¡Ä“ nepilnās sešās sekundÄ“s un katra mazākā kļūda jebkuram varÄ“ja maksāt tik svarÄ«gos punktus.

Otrajā braucienā papildu koncentrÄ“Å¡anās un finiÅ¡a tuvoÅ¡anās darÄ«jusi savu, braucÄ“ji Å¡Ä·iet izšāvuÅ¡i lielu daļu starpsezonā sakrātā pulvera, brauciens krietni mierÄ«gāks, konstatÄ“tas 13 izmaiņas, tomÄ“r cīņa ne māzāk karsta, un galÄ«gais vietu sadalÄ«jums izÅ¡Ä·irās pÄ“dÄ“jos lÄ«kumos, kur R.Madžuls-Bajārs un R.MiezÄ«tis uzrāda Å¡Ä·iet tuvāko atstatumu starp diviem braucÄ“jiem Kartingkausa vÄ“sturÄ“ – vien 0,074 sekundes!

Visbeidzot, Čempiona Izaicinājumā vadībā ar +2 izvirzījies A.Ikarts.

Pirmaie starti, pirmās apdzīšanas un cīņas nu aizvadītas. Jā, arī kontakts un neapmierinātība, kā jau īstenās sacensībās pienākas! Tomēr, atcerēsimies, ka lai gan saskarsme starp kartingiem ir pieļaujama, tas nav vienīgais ceļš kā izbrīvēt ceļu uz priekšu, un arī vieta trasē otram braucējam ir jāatstāj.
Citādi var sanākt kā šajā video:


  4 Responses to “Jubilejas sezona sākas ar J.Unbedahta dubultuzvaru (5)”

  1. No organizatoriskā viedokļa, lūgums padalīties iespaidos vismaz par 1.braucienu, lai varam savest kārtībā āpļu diagrammu :)

    TÄ«ri personÄ«gi, pirmā gonka un ja vÄ“l sākas ar uzvaru – man jau patika!

  2. Man arī ļoti patika, abi braucieni bija ļoti saspringti.
    Tik žēl, ka beigās neizdevās apiet Biguli, skat. zaudēju par 0,074 sek, kas varētu būt mazākā starpība kartingkausu vēsturē starp braucējiem finišā :)

  3. Skatos 1majā braucienā bija 9 apļi, bet 2trajā 14 apļi un līdz ar to par 5min ilgāka gonka!!!
    1majā braucienā, iespējams būtu Tevi apdzinis 5 apļu laikā!!!
    Trases darbinieks kko nolohojās.. vai kas par vainu???

  4. 1mais brauciens parasti būs nedaudz īsāks, jo ir garāka iepazīšanās/ iesildīšanās daļa.
    ja arī 1mais brauciens būtu bijis precīzi 15minūtes, tad nāktu klāt 2 apļi, jo līderi apli brauca ap 1min13sek.
    kāpēc 1mais šoreiz 12min un otrais 18minūtes? varbūt saprata, ka pirmo nedaudz par īsu paņēmis, tāpēc otro pastiepa garumā, lai kopumā būtu 30 minūtes. iespējams iepatikās kā braucam, skatījās kā RMB un RM cīnās. arī laika iekārtu neplānoti uz otro braucienu uzķimerēja, tā ka iespējams tiešām saprata, ka mums viss nopietni.
    Lai vai kā, es viņam pa radio nebiju ziņojis, lai griež nost gonku kādā konkrētā brīdī.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.