Jul 152010
 

Tā it kā ar vienu karstu Grand Prix nebūtu gana!

Neliela atelpa – trases konfigurācijas izmaiņas – zaudÄ“ts braucÄ“js – un reklāmas pauze ir cauri!

Karsti ir ne tikai cilvÄ“kiem, bet arÄ« tehnikai! Kā informÄ“ja tehniskie dienesti, tad nav nostrādājis palaiÅ¡anas mehānisms un jebkāda informācija par kartingu atraÅ¡anos trasÄ“ nav pieejama. LÄ«dz ar to, otrā Grand Prix pirmais brauciens beidzas tieÅ¡i pusceļā un tiek dots atkārtotais starts. TomÄ“r, lai nedaudz saglabātu godÄ«gā cīņā izcÄ«nÄ«to – pirmā brauciena starta pozÄ«cijas atbilst tām vietām, kā braucÄ“ji finiÅ¡Ä“ja pirms tika dots atkārtotais starts.

J.Unbedahts turpina rādÄ«t ļoti atzÄ«stamu sniegumu, uzvarÄ“dams jau treÅ¡o braucienu pÄ“c kārtas, liekot sarosÄ«ties saviem faniem, kuru cer uz perfektu nedēļas nogali – uzvaru abos Grand Prix un izcÄ«nÄ«tu maksimālo punktu bagāžu. A.Ikarts pirmajā aplÄ« pieļauj nelielu kļūda ar ko ir pietiekami, lai turpmāko 12 apļu laikā tā arÄ« bÅ«tu iespÄ“jams nopietni apdraudÄ“t lÄ«dera atraÅ¡anos pirmajā pozÄ«cijā. Lielisku braucienu veic R.MiezÄ«tis, kurÅ¡ no 7 vietas starta, pÄ“c spraigas cīņas ar R.Madžuli-Bajāru finiÅ¡Ä“ treÅ¡ajā vietā. Kungi – 3 apdzÄ«Å¡anas – Å¡Ä·iet, ka visas bija bez pārkāpumiem, jo dÅ«res neviens nevicināja!

Cik patÄ«kami ir startÄ“t no pirmās starta vietas? Vaicājiet R.Salgrāvim – perfekts brauciens neatstājot konkurentiem ne mazākās cerÄ«bas cīņā par uzvaru. VÄ“l vienu lielisku braucienu aizvada R.MiezÄ«tis, kurÅ¡ , lai gan ar lÄ“nāku apļa laiku, ļoti prasmÄ«gi notur aizmugurÄ“ gan M.Veisu, gan sākotnÄ“ji arÄ« J.Unbedahtu un A.Ikartu.  Kā fÄ“nikss no pelniem, tā R.Norietis solÄ«ti pa solÄ«tim aizvada atzÄ«stamu braucienu un finiÅ¡Ä“ tieÅ¡i aiz pirmā trijnieka. Finišā jau puse no braucÄ“jiem, bet ne vÄ“st no J.Unbedahta, A.Ikarta vai R.Madžuļa-Bajāra! Tā vien izskatās, ka karstums ar “PlÄ«vojoÅ¡o Å aļļu” lÄ«deriem izspÄ“lÄ“jis ļaunu joku – visiem iedalot vietas saraksta lejasgalā. Visam vÄ“l pa virsu sacÄ«kÅ¡u incidents pÄ“dÄ“jā aplÄ«, kurā saduras J.Unbedahts un A.Ikarts pasniedzot dāvanu R.Madžulim-Bajāram divu vietu izskatā. Visbeidzot graciozi pÄ“dÄ“jā vietā finiÅ¡Ä“ L.Ose – pÄ“c brÄ«vā kritiena piramjos divos apļos viņa relatÄ«vos bezstresa apstākļos varÄ“ja pilnveidot savu brauktprasmi, kas izdevies ļoti labi – kopÄ“jais laiks samazinājies par 8 sekundÄ“m jeb ap 0,6 sekundes aplÄ« nost.

Hegemonija ir beigusies

Beidzot ir pārtrÅ«kusi A.Ikarta un J.Unbedahta uzvaru sÄ“rija. Ja uzvar profesionāļi (R.Dripe, M.LeÅ¡inskis), tad uzvara nav ierindojama tik nozÄ«mÄ«gā kategorijā, bet ja uzvar viens no “savÄ“jiem” – R.MiezÄ«tis – tad tas ir sasniegums, kas jāatzÄ«mÄ“ Ä«paÅ¡i. URRAAA! Pirmās trÄ«s vietas visas finiÅ¡Ä“juÅ¡as tikai ar vienas vietas atstarpi: 5-6-7. Nākamās trÄ«s finiÅ¡Ä“ ar vienādu rezultātu 9-9-9 un tikai atseviÅ¡Ä·os raucienos izcÄ«nÄ«tās vietas ļauj noprast, kurÅ¡ braucÄ“js cik punktus izcÄ«nÄ«jis. Lai vai kas tur bijis,  brauktprasmes lÄ«menis 2010. gada laikā turpina izlÄ«dzināties un Å¡Ä·iet vairs ilgi nav jāgaida, kad arÄ« prognožu spÄ“lÄ“ tiks prognozÄ“ta uzvara kādam citam, ne tikai braucÄ“jiem AI un JU! Pie punktiem tiek arÄ« L.Ose – viens, bet tomÄ“r savs!

NegaidÄ«ts pavÄ“rsiens, bet Grand Prix uzvarÄ“tājs spÄ“jis uzstādÄ«t vien septÄ«to ātrāko apļa laiku. Te nu jautājums faniem, kas redz visu spÄ“les laukumu kopumā – kā tad nākas, ka uzvara ir tieÅ¡i R.MiezÄ«Å¡a kabatā?

Jau Ä€truma ciltÄ« iegÅ«tie 22 punkti Å¡Ä·ita tik maz, ka zemāk jau krist vairs nav kur, bet kā redzams no Å¡Ä«m prognozÄ“m, tad vieta izaugsmei ir vienmÄ“r. Rezultāti saules pielietajā pÄ“cpusdienā tik neprognozÄ“jami, ka vairāk par vienu precÄ«zu un 2 +-1vietas prognozÄ“m neviens tā arÄ« nav spÄ“jis paredzÄ“t. Lai vai kā – prognožu spÄ“les kopvÄ“rtÄ“jums uzņem apgriezienus – pirmās četras vietas vien 4 punktu attālumā un balvu fonds jau kļūst ievÄ“rojams – Ls 12,50.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.