Jul 152010
 

Tā it kā ar vienu karstu Grand Prix nebūtu gana!

Neliela atelpa – trases konfigurācijas izmaiņas – zaudēts braucējs – un reklāmas pauze ir cauri!

Karsti ir ne tikai cilvēkiem, bet arī tehnikai! Kā informēja tehniskie dienesti, tad nav nostrādājis palaišanas mehānisms un jebkāda informācija par kartingu atrašanos trasē nav pieejama. Līdz ar to, otrā Grand Prix pirmais brauciens beidzas tieši pusceļā un tiek dots atkārtotais starts. Tomēr, lai nedaudz saglabātu godīgā cīņā izcīnīto – pirmā brauciena starta pozīcijas atbilst tām vietām, kā braucēji finišēja pirms tika dots atkārtotais starts.

J.Unbedahts turpina rādīt ļoti atzīstamu sniegumu, uzvarēdams jau trešo braucienu pēc kārtas, liekot sarosīties saviem faniem, kuru cer uz perfektu nedēļas nogali – uzvaru abos Grand Prix un izcīnītu maksimālo punktu bagāžu. A.Ikarts pirmajā aplī pieļauj nelielu kļūda ar ko ir pietiekami, lai turpmāko 12 apļu laikā tā arī būtu iespējams nopietni apdraudēt līdera atrašanos pirmajā pozīcijā. Lielisku braucienu veic R.Miezītis, kurš no 7 vietas starta, pēc spraigas cīņas ar R.Madžuli-Bajāru finišē trešajā vietā. Kungi – 3 apdzīšanas – šķiet, ka visas bija bez pārkāpumiem, jo dūres neviens nevicināja!

Cik patīkami ir startēt no pirmās starta vietas? Vaicājiet R.Salgrāvim – perfekts brauciens neatstājot konkurentiem ne mazākās cerības cīņā par uzvaru. Vēl vienu lielisku braucienu aizvada R.Miezītis, kurš , lai gan ar lēnāku apļa laiku, ļoti prasmīgi notur aizmugurē gan M.Veisu, gan sākotnēji arī J.Unbedahtu un A.Ikartu.  Kā fēnikss no pelniem, tā R.Norietis solīti pa solītim aizvada atzīstamu braucienu un finišē tieši aiz pirmā trijnieka. Finišā jau puse no braucējiem, bet ne vēst no J.Unbedahta, A.Ikarta vai R.Madžuļa-Bajāra! Tā vien izskatās, ka karstums ar “Plīvojošo Šaļļu” līderiem izspēlējis ļaunu joku – visiem iedalot vietas saraksta lejasgalā. Visam vēl pa virsu sacīkšu incidents pēdējā aplī, kurā saduras J.Unbedahts un A.Ikarts pasniedzot dāvanu R.Madžulim-Bajāram divu vietu izskatā. Visbeidzot graciozi pēdējā vietā finišē L.Ose – pēc brīvā kritiena piramjos divos apļos viņa relatīvos bezstresa apstākļos varēja pilnveidot savu brauktprasmi, kas izdevies ļoti labi – kopējais laiks samazinājies par 8 sekundēm jeb ap 0,6 sekundes aplī nost.

Hegemonija ir beigusies

Beidzot ir pārtrūkusi A.Ikarta un J.Unbedahta uzvaru sērija. Ja uzvar profesionāļi (R.Dripe, M.Lešinskis), tad uzvara nav ierindojama tik nozīmīgā kategorijā, bet ja uzvar viens no “savējiem” – R.Miezītis – tad tas ir sasniegums, kas jāatzīmē īpaši. URRAAA! Pirmās trīs vietas visas finišējušas tikai ar vienas vietas atstarpi: 5-6-7. Nākamās trīs finišē ar vienādu rezultātu 9-9-9 un tikai atsevišķos raucienos izcīnītās vietas ļauj noprast, kurš braucējs cik punktus izcīnījis. Lai vai kas tur bijis,  brauktprasmes līmenis 2010. gada laikā turpina izlīdzināties un šķiet vairs ilgi nav jāgaida, kad arī prognožu spēlē tiks prognozēta uzvara kādam citam, ne tikai braucējiem AI un JU! Pie punktiem tiek arī L.Ose – viens, bet tomēr savs!

Negaidīts pavērsiens, bet Grand Prix uzvarētājs spējis uzstādīt vien septīto ātrāko apļa laiku. Te nu jautājums faniem, kas redz visu spēles laukumu kopumā – kā tad nākas, ka uzvara ir tieši R.Miezīša kabatā?

Jau Ātruma ciltī iegūtie 22 punkti šķita tik maz, ka zemāk jau krist vairs nav kur, bet kā redzams no šīm prognozēm, tad vieta izaugsmei ir vienmēr. Rezultāti saules pielietajā pēcpusdienā tik neprognozējami, ka vairāk par vienu precīzu un 2 +-1vietas prognozēm neviens tā arī nav spējis paredzēt. Lai vai kā – prognožu spēles kopvērtējums uzņem apgriezienus – pirmās četras vietas vien 4 punktu attālumā un balvu fonds jau kļūst ievērojams – Ls 12,50.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.