Jul 132010
 

Hell Yeah!

Tas taču bija tā vÄ“rts – seÅ¡as stundas sÄ“dÄ“t uz karsta asfalta, lai beigās ielÄ“ktu no 10 metriem! Vai ne?

Sāksim ar to, ka Kandava atgriežas ar joprojām unikālo iespÄ“ju izmÄ“rÄ«t katra braucÄ“ja labklājÄ«bas lÄ«meni. Un tiem, kam Å¡is lÄ«menis ir tā kā nedaudz par Ä«su, drusku arÄ« piepalÄ«dzÄ“t. Å ogad ievÄ“rojām iepriekÅ¡Ä“jo gadu pieredzÄ«ti un pielāgojāmies labklājÄ«bas lÄ«menin tieÅ¡i tā ap 90. Dāmas un kungi – atsvaru sadaļa!

Visnotaļ vÄ“sturisks fakts saskatāms jau starta kārtÄ«bā – pirmo reizi Kartingkausa pastāvÄ“Å¡anas laikā uz starta iziet daiļā dzimuma pārstāve L.Ose. Kā faktu komentÄ“ja pati braucÄ“ja: “Ar draudzenÄ“m nav interesanti – viņas pārāk lÄ“nas! JāmeklÄ“ dziļāki Å«deņi!”

Tikmēr dalību sacensībās ņem arī O.Tože, kurš uz startu Kandavā ieradās ar tiešo reisu no Frankfurtes. Lūk tas ir sportiskais gars!

Ja nu kāds pamanÄ«s, tad kartings #5 pÄ“c pirmā 1. brauciena vairāk neparādÄ«sies – viss vienkārÅ¡i – J.Unbedahts jau pirmajos iesildÄ«Å¡anās apļa lÄ«kumos pamanÄ«jās nobortÄ“t riepu. VeiksmÄ«gi viņam – fakts tika pamanÄ«ts vÄ“l pirms starta, kartings nomainÄ«ts un Grand Prix pÄ“c nelielas gaidÄ«Å¡anas varÄ“ja sākties.

Grand Prix dalÄ«bu ņēmuÅ¡ie divi debitanti pierāda, ka skrieÅ¡ana kā vÄ“jam bez iepriekÅ¡Ä“jas pieredzes diez ko neattaisnojas – pieklājÄ«gs sākums no rezultātu tablo lejas gala – vismaz zin, kur tiekties!

UzmanÄ«bu izpelnÄ«jies tāds nenozÄ«mÄ«gs fakts – abu braucienu uzvarÄ“tājs distanci veic praktiski identiskā laikā – atÅ¡Ä·irÄ«ba vien 21 sekundes tÅ«kstoÅ¡daļa, kuras laikā, visticamāk, pat aci nenomirkÅ¡Ä·ināt.

Perfekti braucieni līdera J.Unbedahta izpildījumā, nelieli sarežģījuma A.Ikartam pirmajā braucienā un vienmēr stabilais trešās vietas ieguvējs R.Madžuls-Bajārs pakāpjas jau uz otro vietu. Nākamie četri braucēji finišējuši ļoti sīvi un viena kļūda vairāk vai mazāk krietni iespaidotu arī kopējo vietu sadalījumu. Visbeidzot, finišē arī R.Norietis, kurš tā arī neatminēja visas trases mīklas un Kartingkausa debitanti L.Ose un O.Tože.

Kā pirms sacÄ«kstÄ“m informÄ“ja trases darbinieks, tad mums par mÄ“rÄ·i uzstādÄ«jis izbraukt no 58 sekundÄ“m – kā redzams – šāds lÄ«menis vÄ“l krietni tālu, kas nozÄ«me tik vienu – Kandavā vÄ“l bÅ«s jāatgriežas!

Visnotaļ pozitÄ«vi, ka izaugsme ir arÄ« Å¡ajā trasÄ“. Ka vÄ“l neesam sasnieguÅ¡i savu spÄ“ju robežas un varam braukt vÄ“l ātrāk. Pie tam, visu samudžina fakts, ka izaugsme ir diezgan dažāda – kādam pussekunde, kādam teju divas. Un arÄ« debitanti Å¡ogad padevuÅ¡ies – ļoti atzÄ«stami apļu laiki!

Jāņem vÄ“rā, ka rezultāti Å¡ajā Grand Prix objektÄ«vu iemeslu dēļ ir zemāki – jāprognozÄ“ vien deviņi braucÄ“ji.

  One Response to “The Cannonball Run Grand Prix @Kandava”

  1. Nav ne vainas, ja turpināsim progresēt, tad pēc pāris gadiem jau apļu laiki būs zem 58 sek. protams vieglāk teikts nekā darīts..
    Un ar nepacietību gaidu info par otro Kandavas posmu :)

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.