Nedaudz ilgāk kā citu reizi, bet tomēr vismaz ir :)
Ko lai saka – esam godam aizvadījuši un atzīmējuši Plīvojošo Šaļļu 3. sezonas sākumu!
Tad vēlreiz visu no sākuma.
Starta kārtība, nu jau ar visiem kartingu numuriem.
Un arī braucienu rezultāti – te nu jāsaka paldies trases darbiniekiem, kuri šķiet arī paši izbaudīja sacensības ļaujot mums pabraukties nedaudz ilgāk kā pienākas. Kā arī, īpaši gribētos uzsvērt otrā brauciena finišu – blīvākais finišs Kartingkausa pastāvēšanas vēsturē – olimpiskais sešinieks iebrauc 3 sekundēs, punktotās vietas 5 sekundēs. Ļoti labi – tā turpināt!
Un kamēr pirmais brauciens vairāk vai mazāk ir bijis diezgan mierīgs, tad otrajā ir ko redzēt – pirmkārt, A.Reņģīša uzvara brauciena laikā nonākot pat 9. vietā; otrkārt, pirmā piecinieka cīņa visa brauciena garumā; treškārt, vietu izmaiņas rupju kļūdu, sacīkšu incidentu vai veiksmīgu manevru rezultātā, kad pozīcija tiek mainīta par divām, trim un vairāk vietām.
Krāsainas diagrammas tas ir tik skaisti, bet kuru gan tas interesē? Mums vajag sauso atlikumu – izcīnītos punktus, kopvērtējuma tabulu, zināt cik tālu līderi atrāvušies, cik tālu esam apsteiguši sāncenšus. Un lūdzu, arī kopvērtējums:
Un te arī viens visnotaļ zīmīgs atgadījums Kartingkausa vēsturē – neoficiālie rezultāti atsķiras no oficiālajiem. Lai Jums pašiem nebūtu jāburas cauri, norādīšu, ka R.Miezītis ir pabīdījies vienu vietu augstāk un ieņem septīto pleķi, kamēr H.Beķeris nokritis vienu zemāk – uz astoto vietu. Visādi citādi viss bija pareizi – A.Ikarts izcīnīja jau 5.uzvaru Plīvojošo Šaļļu vēsturē, J.Unbedahts kausa aizstāvēšanu sāk ar iedzīšanu, R.Madžuls-Bajārs kā vienmēr trešais, Andris “Two-Face” Reņģītis sapratis, ka stūri var pagriezt līdz galam no devītās vietas pirmajā braucienā finišē kā pirmais otrajā piegājienā, R.Salgrāvis pārliecinoši debitē ar piekto vietu, M.Veiss nedaudz nestabili, bet tomēr pirmajā sešiniekā, R.Miezītis cenšas aizmirst sacīkšu incidentu otrajā braucienā un koncetrējas uz nākamo startu, H.Beķeris domā kā pārvērst ātru kartingu augstvērtīgā rezultātā, R.Norietis konstatē, ka cīņa par punktiem būs ļoti sīva arī šogadun M.Liberts cerams ātri apgūs brauktprasmes – GoPlanet čunčināšanu nepieļauj!
Līdz ar izmaiņām oficiālajos rezultātos, ir izmaiņas arī Prognožu spēlē, tomēr, uzvarētāju tas nemaina – R.Salgrāvis tik un tā precīzākais no visiem. Uzkrātais balvu fonds – Ls3.50!
1) Par ko otrā brauciena laikā kārtējo reizi šķērsojot starta/finiša līniju diskutēja A.Ikarts un H.Beķeris?
2) Kurš pamanījās aiztriek riepas zālājā?
PS: pie viena izmantošu iespēju un norādīšu, ka Media arhīvā lejupielādējami fiksētie foto un video mirkļi!
Iespējams es ar Hariju diskutēju par to, ka mans apārāts kārtējo apli tieši taisnē ripo manāmi lēnāk nekā pārējie spēkrati!!!
un es it kā gribēju teikt: “So long sucker..” bet beigās labi vien ka paklusēju, citādi būtu jākož mēlē :p
Nu ko tiku pat par vienu vietu augstāk :) un paldies organizatoriem par pirmo posmu, vēl pāris priekšā :) un nākamreiz griezīšu noteikti virsū, nebraukšu vairs akmeņos, tā ka visi bīstaties :)
Nu skaties laazer – taa virsuu braukshana shajaa gadiijumaa buutu nostraadaajusi, bet noteikti nav universaala riiciiba visaas trasees.
otrais brauciens ir bijis nevāji sīvs.. :)