Jul 082009
 

Informācija, kuru atradu seklajās tīmekļa vietās, proti, Openkart lapā.
Ieteiktu izlasÄ«t visiem – var noderÄ“t.

Apdzīšana bremzējot vēlāk
Sacīkšu laikā konstatējām, ka dalībniekiem ir jāpilnveido izpratne par korektu apdzīšanu uz vēlāku bremzēšanu iekšmalā, jo neskaitāmas reizes varēja redzēt, ka ir vēlme atcelt fizikas likumus. Ja braucējs bremzē 4 metrus vēlāk, tad no tā bremzēšanas ceļš īsāks nepaliek, turklāt, lai izbrauktu līkumu pa sev atvēlēto iekšmalu, ir jāsadzēš lielāks ātrums, nekā ja brauc pa ideālo trajektoriju, turklāt arī iekšmalā parasti saķere nav tik laba.

Rezultāts parasti ir tāds, ka tas braucējs, kurš lec iekšmalā, protams, nespēj nobremzēt un visticamāk ieslīd savam konkurentam sānos, to nostumjot no viņa trajektorijas un tas ir pārkāpums. Ideāli, ja šādā situācijā tas, kuru mēģina apdzīt, atstāj oponentam iekšmalā viena karta platu vietu, bet tas kurš apdzen, spēj nobremzēt pietiekami, lai izbrauktu sev atvēlēto trajektoriju, konkurentu nestumjot nost no viņa trajektorijas.

Lai saprastu, kad ir izredzes apdzÄ«t korekti, par atskaites punktu var kalpot sekojoÅ¡ais – ja lÄ«dz lÄ«kuma manevram esi ticis iekÅ¡malā lÄ«dz puskorpusam, tad praktiski jau viss ir kārtÄ«bā, atliek vien korekti izbraukt lÄ«kumu, ja pirms pagrieziena manevra uzsākÅ¡anas vÄ“l esi aizmugurÄ“, visticamāk, ka manevrs neizdosies, vai nu izsitÄ«si konkurentu vai arÄ« konkurents Tevi neredzÄ“s, neatstās Tev vietu un paliksi iekÅ¡malas riepās.

 Posted by at 16:48  Tagged with:

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.